torsdag 14 mars 2013

Less på alla som talar om hur bra de är

http://www.youtube.com/watch?v=3o4571uGe-4&list=UUOvbyxaHqnT_UWlybIxz-qg

Global leader in Kettlebelltraining! Tråkigt nog kommer detta lura många människor, detta har inget med Kettlebells och styrketräning att göra, så tragiskt att det finns så många som är bäst och revolutionerande i sina egna ögon. De som alltid talar om att de är de bästa instruktörerna, och att det är de som har kommit på allt skall man vända ryggen till!! Allt jag kan om träning har jag lärt mig från andra, sedan har jag såklart försökt att kombinera andras kunskaper till min egen tro. Men att alltid tala om att man är grunden till kunskap och är så revolutionerande är bara ett tecken på bristande insikt! Mina inspirationskällor och de jag lärt om träning av är : Alla mina tidigare tränare i olika sporter (ingen nämnd ingen glömd) som Skridsko, Karate, Wing tsun, Kettlebells samt olika lärare och föreläsare, mängder av litteratur och information på nätet. Allt jag är och kan har jag andra att tacka för! Snälla Instruktörer, tränare, PT:s, lärare och föreläsare kan vi inte enas om att det behövs mer ödmjukhet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar